محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ململ مامان وبابا

دوستان کمکککککککککککککککککککک!

1392/4/28 13:38
نویسنده : بابا ومامان
896 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به گل پسر مامانی.و همینطور سلام به فرشته های کوچولوی نی نی وبلاگفرشتهو مامان باباهای گلشون قلبامسالم قسمت شد تا نیمه شعبان مثل پارسال در جوار حرم امام رضا(ع)باشیم.روزی که تو فرشته مهربونو خدا به ما هدیه دادفرشتهبغلبغلخدا جون ازت ممنونم امیدوارم امانت دار خوبی باشیمقلباونجا با خریدن نون خامه ایی یا به قول مشهدیا "نارنجک"از خونواده شوشو پذیرایی شدزباننیشخندانشاالله کیک اصلی تولد ٢٦تیرماه یا پنجم شیشم ماه رمضونخوشمزه!هوراهوراهورااما تا اون روز زمان زیادی نمونده منم هنوز هیچکار نکردمخمیازهچشماوهیکی بیاد کمک من و منو از بلاتکلیفی نجات بده!بابایی که همش میگه عجله نکن به تمام کارا میرسیمچشم!عصبانیآخرشم همه کارا میمونه دقیقه 90وقت تمامموندم کیک تولدشو چی سفارش بدم!افطاری چی بدم به مهموناماسترسابلهبا چه تمی اتاقو تزیین کنم آخهیپنوتیزمموسیقی قشنگ واسه تولدکی سرغ داره؟خوابمنتظرامیدوارم با کمک شما دوستان بتونم از مهمونای گل پسرم خوب پذیرایی کنمقلبکاش شما هم میتونستین بیاین خوشحال میشدیمماچ

و اینم چنتا عکس از مشهد مقدس.ببخشین که عکسا اصلا کیفیت ندارهناراحتسواللبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان اروين
13 تیر 92 17:56
به منم سر بزنيد


سلام.به ندای کمکم جوابی ندادین
خاله الهام
13 تیر 92 18:13


آخ جون تولد راستي مامان خانم من حتما ميام ها

البته بصورت مجازي

از الان تولد گل پسر مبارك




مرسی الهام جون!خوشحال میشیم عزیزم.پس کو ایده وپیشنهادت ای بابااااااااااااا


نویسنده...
13 تیر 92 18:25
خصوصی مامانی




بله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آهان گرفتم

مامانی تنها
13 تیر 92 20:50
سلام
مبارک مبارک تولدش مبارک
حالا ایده ای که من می تونم بدم درمورد کیکشه
اول ببین داداشی ما کدوم عروسکشو
بیشتر از همه دوست داره رو بدین از روی اون کیک درست کنن
و برای تزیین اتاق هم تا می تونید رنگای شاد و یه گوشه ای پر بادکنک کنید و تو مراسم بدین خودش بترکونه حسابی خوشحال میشه ببخشید نتونستم بیشتر ازاین کمکتون کنم بهتون خوش بگذره


مرسی خاله جون از پیشنهاد خوبتون
مامان امیررضا
14 تیر 92 0:53
سلام محم مهدی جون زیارتت قبول

تولدت هزار بار مبارک.

مامانی خیلی وسواس برا تم نشون نده یه شخصیت کارتونی که دوست داره رو انتخاب کن .سعی کن از حالا کارهات رو انجام بدی که تو ماه رمضان اذیت نشی.

به ما هم یه سری بزنید خوشحال می شیم اگر دوست داشتید به ما هم رای بدید




مرسی از راهنمایی خوبت مامانی گل

شب بو
14 تیر 92 14:12
سلام
من واسه آهنگ تولد می تونم راهنمایی تون کنم !
http://cdn.amsofts.com/birthday/DJ-Negar.mp3


http://cdn.amsofts.com/birthday/Anushrivan-Ruhani.mp3



این یکی نوستالژیک هست

http://cdn.amsofts.com/birthday/Ahdiye.mp3


این یکی هم از استاد نوری هست که خودم ارادت ویژه ای بهشون دارم

http://cdn.amsofts.com/birthday/Mohammad-Noori.mp3



اینم یه آهنگ کودکانه تولدت مبارک

http://cdn.amsofts.com/birthday/Goruhe-Koodakan.mp3

امیدوارم خوشتون بیاد و مورد استفاده تون قرار بگیره


مرسی شب بو جان از کمکت
پويا كوچولو
14 تیر 92 21:52
سلام محمد مهدی جان
سلام به بابا و مامان خوبت
زیارتتون قبول باشه و پیشاپیش تولد محمد مهدی عزیز مبارک باشه
مامان محترم عجله نکن ،
یه نفس عمیق بکش و به خودت مسلط باش
در پناه خدا شاد باشین

مرسی از راهنماییت پویای عزیز
مامان کوثری
15 تیر 92 4:41
با سلام
تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست:
حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد
http://temparti.blogfa.com/
انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین
تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و...
انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون)
انواع قاب و فریم عکس

ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه
ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن

همه جوره در خدمت شما هستیم
طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن
منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید


حتما سرمیزنم
khahare farnaz
15 تیر 92 13:26
سلام مامانیگل

خیلی استرس اوره چون خودم تجربهکردم

ولی به خودت مسلط باشاینا هممیگزره

اول زیارتتون قبول ببخشید یادم رفت بگم

بعدش اگه تم تولد میخواین یکسزی وبلاگ ها وسایت هاهستند طراحی کنند من برای فرناز خودم طراحی کردم

تم پو جنگل و....برای پسرا هست بتمن میکی موس هر تمی انتخاب کردین عکس کیکم همون را انتخابکنید تازه میتوانید عکس گل پسرتون را روی کیم بندازید

چون ماه رمضونه زله ودسرای این طوری طرفدار نداره

یه چیزایی متل اش رشته کشک وبادمجون حلیم بادمجون بیشتر میخورند

ببخشید نظر گزاشتن با تبلت سخته یکسری حروفرانداره برای همین نظرم این شکلیه

اگه کمکی از دستم بر میاد بگین






مرسی خواهر گلم
khahare farnaz
15 تیر 92 21:14
ما به نداتون جواب دادیم بهمون سر میزنید؟

شما کجا زندگی میکنید؟







سلام من به وبتون سر میزنم
یزد خانومی
مامانی هدیه
16 تیر 92 11:35
عزیزم ایشالا همه چی عالی برگزار میشه
برای اهنگ می تونی بهترین هارو دانلود کنی


مرسی از روحیه ایی که دادین
سحر(آبجی محمد طاها)
16 تیر 92 13:30
محمد مهدی جون زیارتت قبول. من سحرم داداشم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.ازتون یه دنیا ممنون می شم که بهش رای بدید.کدش 380 شماره پیامک هم 20008080200نمی دونم چه جوری جبران کنمبهم رای میدی؟بای

حتما
خاله پارمیدا
17 تیر 92 9:38
پش ما هم بیانی نی ماتو مسابقه نی نی شکموشرکت کرده اکه دوست داشتی بهش رای بده کدش 269


حتما
خاله الهام
17 تیر 92 11:02
در خلوت شب ز حق صدا می آید / از عطر سحر بوی خدا می آید
با گوش دگر شنو به غوغای سکوت / کز مرغ شب ، آواز دعا می آید . . .
عزيزم يادت نره ما رو هم دعا كنيد
خيــــــــــــــــلي خيـــــــــــــلي
التماس دعـــــــــــــــــــــــا

چشم خاله جون.ما هم التماس دعا داریم تو ماه مبارک رمضان
مامان فهيمه
17 تیر 92 11:55
سلام عزيزم زيارت قبول،پيشاپيش تولد گل پسر مبارك


قربونتون خاله جون
مامان مهنا
17 تیر 92 13:37
سلام عزیز

تولدش مبارک

عزیزم تو نت سرچ کن تمای قشنگی هست

یکیشو درست کن

اگه تمشو درنظر بگیری دیگه کیکم شبیه اون میشه دیگه

ولی باید از همین الان مشغول ب کار بشی

من مثلا برای تولد دخترم ک اذره از همین الان دوتا ریسه هاشو درست کردم و خیلی هم ناز شد


سلام خاله جون.مرسی از راهنماییتون.کاش میتونستم ریسه هایی که درست کردینو ببینم




خاله پارمیدا
18 تیر 92 11:11
.......دوســــــتشم..
..
..و آبی.......
...
.....پشـــــــــــــــت یه ژیـــــان نوشـــــته بــــود..:
..
......نگــــــــــــــام نکـــــن " آبــــــــــ " میـــــــــــــــــــــــشم..


من که نگرفتم چی به چی شد
دخترخاله جون
18 تیر 92 18:37
زیارت قبول عسل موچولو . تولدت هم جلوجلو مبارکا باشه .ازکادو خبری نیس دلتو صابون نزن پسرخاله جون. اینقدر من از دستت درد پا شدم که دست رو دلم نذار .انرزی ت منو کشته .تسلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم جیغ نزن باشه میخرم


من که پسر خوفی بودم دخمل خاله جونباشه جیغ نمیزنمبخر پس
مامان حسین جون
18 تیر 92 21:40
حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه

نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنم . . .

التماس دعا


ممنون خاله جون.التماس دعا داریم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
19 تیر 92 15:43
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$


چه خوشگله مرسی خاله جون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
19 تیر 92 15:45
گلم تم های پسرونه زیادن... مثلا انگری بردز، زنبوری، باب اسفنجی یا ............
میتونی کشک بادمجون درست کنی ک منم خیــــــــــــــلی دوست دارم + آش


قربونتون.دهنم آب افتاد
مامانی تنها
19 تیر 92 17:03
کوله بارت بربند
شاید این چند سحر فرصت آخر باشد
که به مقصد برسیم
بشناسیم خدا
و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم
می شود آسان رفت
می شود کاری کرد که رضا باشد او
ای سبکبال
در این راه شگرف
در دعای سحرت
در مناجات خدایی شدنت
هرگز از یاد مبر
من جا مانده بسی محتاجم


ممنون از شعر زیباتون.والتماس دعا در این ماه عزیز
خاله پارمیدا
20 تیر 92 19:20
گل]پیامبر اسلام فرمود هرکه روزه دار مومنی را افطار دهد ثواب ۱۰۰ حج بر او نوشته میشود
همچنان منتظر تماس شما هستیم !نی نی ما تو مسابقه شرکت کرده اگه لطف کنید و بهش رای بدید ممنون میشم کد 269 را به 20008080 ار سال کنید


چشم خاله جون
مامان حسنا
21 تیر 92 14:40
به به تولد منم میام




قربون قدمتون


مامی ارمیا
22 تیر 92 10:50
سلام مهدی جون. ارمیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده .بهش رای میدین؟؟؟؟؟
لطفا کد 589 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. ممنونم


التماس دعا گل پسر....

اگه بشه چشم
مامان آرسام
22 تیر 92 13:40
سلام عزیز
زیارتتون قبول. تولد پسر گلتم پیشاپیش مبارک.
من امسال از تم اسپایدرمن استفاده کردم که از سایت dianatheme.mihanblog.com/ خریداری کردم. هم کارشون خوب بود هم مودب و خوش قول بودن. من که خیلی راضی بودم. می تونید اگر دوست داشتید به سایتشون سر بزنید و سفارش بدین عکسای پسر منم تو وبلاگش هست. کیکشم همون اسپایدرمن درست کردم. غذاهم چون خانومها و بچه ها بودن پولو و خورشت نبود. سوفله بادمجان و سالاد الویهو سالاد ماکارونی و تن ماهی و چیپ سو پنیر و مرغ با خامه و سوسیس با چیپس بود که همه دوست داشتند یرای تزیینم چند تا از عکساشو از بچگی گذاشتم تا الانشو به دیوار آویزون کردم به همراه اولین لباس و کفش و دستبند بیمارستانشو یک عکسشم بزرگ کردم رو پایه گذاشتم به نظر خودمو مهمونها که خوب بود ولی زیاد حساسیت به خرج نده چون بچه ها فقط کادورو دوست دارند و خوشحال می شن.

خیلی خیلی ممنون از راهنمایتون خاله جون

مامان هديه
22 تیر 92 14:25
سلام خوبي؟
من آپم به كمكت نياز دارم بدو بيا


حتما
الهام(مامان اميرحسين)
23 تیر 92 14:56
واي گفتي تولد!!!

ياد تولد خودمون افتادم

پوستم كنده شد

ايشالا تولد دلخواهتونو بگيرين!!




مرسی خاله جون!چرا ینی خیلی خسته کننده بود
؟

✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
25 تیر 92 1:47
تولد تولد تولدت مبارک

انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم

زیارتت هم قبول باشه گل پسری

امیدوارم مامانی بتونی تولدی که دوست داری براش بگیری من هنوز تجربه ندارم ولی به نظرم عکس پسر نازتو بنداز روی کیکش یا عکس سه تاییتونو به نظرم بد نشه




مرسی عزیزم ازراهنماییت .ولی دیگه کیکو سفارش دادیم "بره ناقلا"

مامانی تنها
25 تیر 92 18:57
سلام بر داداشی گل ما
فکر کنم تا حالا تولد شده باشه عزیز خاله اومدم بهت تبریک بگم
پس
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی
عزیز خاله

قربون خاله جون بامعرفتم.نه خاله جون امشب تولده.کاش شما هم می تونستین بیاین