محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

ململ مامان وبابا

مهدی کوچولوی شیطون بلا!

1391/11/18 13:21
نویسنده : بابا ومامان
425 بازدید
اشتراک گذاری

عشق را دوست دارم چون تو را دوست دارم

سلام عزیز دل مامانی!خوبی گلم؟نمی دونم وقتی داری این مطالبو میخونی کجایی وحالو روزت چه جوریهالان که دارم از تو مینویسم دقیقا یک سالو 6ماهو18روزو13ساعتو5دقیقه و6ثانیه داری خیلی خیلی شیطونو بلا شدی!همش دوس داری شیطنت کنی هرچی هم که دم دستته پرتاب میکنی!منو بابایی همش باید مراقب باشیم که یهو یه ملاغه ایی بشقابی لیوانی ...نخوره تو سرمون مدامم که بهونه گیری میکنی وبا اشاره میگی اینو میخوام اونو میخوام من واقعا بعضی وقتا کم میارم که چیکار باید بکنم تا تو آروم بشی!آخه به هر چی اشاره میکنم باز میگی نآآآآآآ!الهی قربون نآ گفتنت برم من!فقط موقعی میتونم به کارام برسم که تو در حال تماشا کردن کارتون باشیماچ این 3تا عروسک فضایی رو خیلی دوست داریبارنی رو هم دوسش داری همینطور بره ناقلا وبازیهای المپیک ...سعی میکنم شخصیتای کارتونیشو واست اینجا بذارم عزیزززززززززززززززززدل مامانی.دو هفته ایی میشه که خودت شیشه شیرتو میگیری تو دست و مامانی نباید یه ساعتی معطل شیرخوردنت بشه!آخه من که شیشه شیرتو واست میگیرم تفریح کنون میخوری

ولی وقتی شیشه رو خودت دست میگیری از شوق بازی زود تمومش میکنیتصمیم گرفتم دیگه بهت پسونک ندم بخوری ولی گریه میکنی واشاره میکنی پسونکتومیخوای!میترسم رو دندونات اثر بذاره بدجور عادت کردیعزیزدلم!فعلا مامانی بره به کاراش برسه تابعد ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا
11 اردیبهشت 92 10:24




بابایی
25 خرداد 92 11:29
به به چه شباهتی به محمد مهدی ما داره این شیطون بلا.....


شباهت اسمی یا جسمی بابای!؟
دخترخاله جون
18 تیر 92 18:23
وااااااای داری باخدا حرف میزنی مهدی جان؟؟؟؟؟؟عین فرشته ها. خداواسه خاله جون حفظت کنه عسلی
مرسی دخمل خاله جونی