محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ململ مامان وبابا

هتل باغ مشیرالممالک

1393/3/3 15:05
نویسنده : بابا ومامان
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرکمبوس

امشب مورخ 93/3/1 یه ساعتی میشه که از خونه بی بی(مادربزرگ بابایی)اومدیم خونه.

حس میکنم خیلی خیلی خسته هستم ولی سعی میکنم یه پست جدید آپ کنم!خسته

این روزا مامانی اعصاب درست درمونی ندارهخندونکبی حوصلهآخه موقع امتحانات بچه هاست و سروکله زدن با این بچه های شیطون و سربه هوا رمقمو میکشهغمناکعلاوه بر اینا امروز اومده بودن سم پاشی!وآآآآآآآآآآآی که چه

سردردی شدم وقتی رفتم درای ساختمونو ببندم!خستهبیچاره جکو جونورا امشب چه شبی دارن اونجا!گیجبدبو

خوب القصه اینکه جمعه گذشته به دعوت پدرجون ناهار رفتیم باغ مشیرالممالک !

باغ مشیر یکی از بهترین باغ رستورانهای یزده! و ساختمونش جون میده واسه نی نی وبلاگی های عزیزی که قصد سفر به شهرمون یزد را دارنزیبا

پذیرایی به صورت سلف سرویس انجام میشه از انواع واقسام ترشیها!کباب !و همچنین خورشتها!گرفته تا انواع سالاد و کوفته تبریزی وحلیم و...در حال حاضر با پرداخت 35هزارتومن میشه از انواع واقسام غذاها تناول کرد!خوشمزه

هرچند نمیشه تمام غذاها رو تست کردگیج چون تست کردنه تمام غذاها همانو ترکیدن معده نیز همان!خندونکخنده

شما و پسرعمو هم طبق روال همیشه وهمه جا تا تونستین شیطونی کردین!نهآرامشاکی

اینم یه چنتا عکس بی کیفیت از باغ مشیرالممالک:درسخوان

 

منو پسرعمویی دانیال

 

منو عمو حامد عزیزم

سه برادرونزبانعمو جواد!زبانباباییبغلوعمو حامدیزبان

مادرجون عزیزم(مامان بابایی)بوس

بازم منو دانیالزیبا

منو پدرجونی(بابا بابایی)بوس

منو بابایی جونمبغلبوس

اینم من!آقا محمدمهدیزیبازبان

بازم من!بغلخندونک

بازم من البته در حال فرارررررررررررررزبانزبانزبان

 

 

پسندها (9)

نظرات (14)

محمدرضا
2 خرداد 93 13:59
خیلی خیلی وبلاگت قشنگه به وبلاگ من هم که برای خواهرم درست کردم سر بزن
بابا ومامان
پاسخ
چشم
مامان رها
2 خرداد 93 21:23
هميشه به شادى ما آپيم بياین و نظر بدين
بابا ومامان
پاسخ
چشم
سحرمامی آرتین
4 خرداد 93 9:15
عزیزم همیشه به سفروشادی ورستوران وغذاهای خوشمزه.منتظرتون هستم به وبمون بیایین.
بابا ومامان
پاسخ
قربونتون
مامان رها
5 خرداد 93 0:44
سلام به کلبه رویایی خوش اومدید اینجا میتونید مطالب جالبی پیدا کنید و از اونا استفاده کنید ! خوش حال میشم ما رو لینک کنید لطفا . خواهشا . حتما نظر بذارید و ما رو خوش حال کنید همیشه به ما سر بزنید و هر روز با مطالبی جالبتر از دیروز مدیریت ( رها مامان آنیسا ) وب 2 ( آنیسا تک ستاره آسمانها ) آدرس وب 2 ( anisa69.Niniweblog.com) پاسخ چشم خاله جونی
سحرمامی آرتین
8 خرداد 93 19:08
عزیزم چراهنوزبهمون سرنزدی؟؟؟
بابا ومامان
پاسخ
شرمنده مامانیاومدم
مرضیه
9 خرداد 93 22:07
سلام مامانی عجب جای خوبی دارید برید خوش به حالتون ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید ماشالا پسرت خیلی خوشگله خدا حفظش کنه
بابا ومامان
پاسخ
شما هم تشریف بیارینممنون از لطفتون
خاله علی ناز
12 خرداد 93 11:25
سلام وبلاگ جالبی دارید و پسرتون خیلی خوشگل.
بابا ومامان
پاسخ
نظر لطفتونه خاله جون
الناز
15 خرداد 93 19:49
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! --------
بابا ومامان
پاسخ
ممنون خاله جونچشم
مامان سمیرا
17 خرداد 93 0:18
سلام .بعد یه مدت غیبت منم آپ کردم. خواستی سر بزن
بابا ومامان
پاسخ
چشم خاله جونی
سپیده..مامانه پارسا
18 خرداد 93 20:32
سلام مامانی ممنووووووووووووووووون
بابا ومامان
پاسخ
خواهش عزیزم
سپیده..مامانه پارسا
21 خرداد 93 16:39
بابا ومامان
پاسخ
ما بیشتر
مامان مهنا
21 خرداد 93 22:03
به چه عکسایی
بابا ومامان
پاسخ
ممنون خاله جونی
مامی پوریا
22 خرداد 93 14:01
ღ♥ღ ..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ ...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ .......................ღ♥ღ ...........ღ♥ღ...ღ♥ღ ...........ღ♥ღ ...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ ...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ ...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ ....................................................ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..........................@@..@@.............ღ♥ღ ..............................@@................ღ♥ღ ..............................@@...............ღ♥ღ
بابا ومامان
پاسخ
چشم
مامان نازی
26 تیر 93 16:26
سلام عزیزم.من یزدی نیستم ولی 3 ساله که توی شهر شما دارم زندگی میکنم. خیلی سخته غربت!!!!
بابا ومامان
پاسخ
سلام عزیزم.انشاالله که سختیهای غربت باعث نشه از زندگی در کنار دختر نازت لذت نبری.روزای خوبم میرسه قدر هرروزشو بدون عزیزم