محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

ململ مامان وبابا

همسرم!زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من !پیشاپیش روزت مبارک

1392/2/28 17:51
نویسنده : بابا ومامان
699 بازدید
اشتراک گذاری

شنیدن صـــــــدای قلب کسی که دوستــــــش داری

زیبــــــــــاترین موسیقی دنیـــــاست…

 Myspace Comments - Butterflies

همسر عزیزم

تو بهترین بهانه برای زندگی من هستی

آرزومندم سایه‌ات همیشه برسرم گسترده باشد

عزیزجان !با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم

و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد

آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان

در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم . . .

مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست

این را به آسمان بگو

تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور کنی . . ..mahsae-ali

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان یزدان
29 اردیبهشت 92 9:27
پويا كوچولو
30 اردیبهشت 92 8:07
با آرزوي لحظاتي خوش و عاشقانه برايتان


مرسی پویای عزیز
الهام
30 اردیبهشت 92 15:45
عشقتون پایدار عزیزم
با یه سفر دیگه آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم!



مرسی.حتما سرمیزنم
خاله الهام
30 اردیبهشت 92 16:50
ممنون عموي مهربون لطف داريد چه خوب كه اين اطلاعات رو توي وبلاگتون ميزاريد محمد مهدي عزيز رو هم ببوسيد وممنون كه بهمون سر ميزنيد


مرسی از لطفتون خاله الهام
زهـــرا مامان فنچی
30 اردیبهشت 92 17:16
روزشون مبارک


ممنون مامان زهرا
مامان مهدیار
31 اردیبهشت 92 2:09
منم پیشاپیش روز پدر رو به همه ی پدران و مردان تبریک میگم





مرسی مامان مهدیار
مریم
31 اردیبهشت 92 9:47
ایشالله تا اخر عمر همین طور عاشقانه با هم زندگی کنید و سایه تون رو سر بچه هاتون باشههههههههههههه


مرسی مریم خانم
مامان هديه
31 اردیبهشت 92 10:53
سلام از طرف منم بهشون تبريك بگين و انشالا ساليان سال با پسر گلت شاد و سلامت زندگي كنيد


مرسی مامان هدیه
مامان ظریفه
31 اردیبهشت 92 15:31
سلام

ممنون که به ما سر زدین. منم لینکتون کردم


مرسی
مامان شايان و پرنيا
31 اردیبهشت 92 19:34
هميشه عاشق باشين


مرسی
مامان فهيمه
2 خرداد 92 17:05
عزيزم انشالله هميشه دركنار هم شاد و سلامت باشيد

شما هم خاله فهیمه جونم
شیوا و مامان جونش
3 خرداد 92 4:04
شما با افتخار لینک شدین موفق باشین


مرسی
مامان مهدیار
3 خرداد 92 16:05
سلام





منم این روز رو به همسرتون تبریک میگم



و براتون زندگی سرشار از محبت و شادی آرزو میکنم








مرسی عزیزم
شما هم انشاالله همیشه در کنار خانواده خوشو خرم باشید