محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

ململ مامان وبابا

یه روز برفیه زیبا با آدم برفی!

1392/12/20 11:37
نویسنده : بابا ومامان
984 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام نی نی های ناناز!قلب

زمستان امسال یزد کویري ما سفید پوش شد!خیال باطلاونم نه یه دفعه بلکه چند دفعه!!!!!!!!!!!عینک

من ومامان تو حیاط خونه یه آدم برفی درست کردیم که یه هفته ایی زینت بخش حیاطمون بود و یا بهتره بگم مهمون خونمون بود ولی حیف شد کاش همیشه بود دوسش داشتم بغلهرروز صب که از خواب پا میشدم از پشت شیشه بهش سلام  میکردم!قلبامیدوارم هرجا هست دوباره به خونمون بیادبغل

 

میخوام برم آدم برفی درست کنم

 

 دارم میگم هآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان پرنیا
20 اسفند 92 11:23
سلام چه پسر نازی ماشاالله من با اجازه لینکتون کردم
بابا ومامان
پاسخ
سلام مامان پرنیای عزیز.لطف دارین شما شما هم با افتخار لینک شدین
الهام مامان امیرعلی جیگر
21 اسفند 92 11:21
سلام چه گل پسری/چه حیاطه زیبایی و چه آدم برفی تپل مپلی. ساله دیگه ام ایشالله میادش اما شاید کلاس ایروبیک میره و باربی میشه و برمیگرده. مثه ادم برفی خونه ما
بابا ومامان
پاسخ
باربی میشه برمیگرده تعبیر با مزه ایی بود!مرسی خاله خوبم
مامان معید
11 فروردین 93 18:09
che hayati bah bah azizam hamishe shad bashid
بابا ومامان
پاسخ
مرسی خاله جون شما همعیدتونم مبارک